Close

Detalioji paieška:

išvalyti

Pagalba

PIRKIMAS

Kokius įkainius taiko stickets.lt?

Stickets.lt svetainės lankytojus siekiama apsaugoti nuo pasipelnyti kitų sąskaita ketinančių perpardavinėtojų, todėl nustatytas maksimalus Pardavėjo galimasantkainis, kuriuo bus bandoma užtikrinti sąžiningą naudos padalijimą tarp Pirkėjo ir Pardavėjo. Maksimalus antkainis 100 % originalios bilieto kainos.

Tarpininkavimo paslaugos įkainis – 12 (dvylika) procentų Bilieto pardavimo stickets.lt svetainėje kainos, bet ne daugiau nei 10 Lt (toliau - Įkainis) ir PVM; įkainį apmoka Pirkėjas sėkmingo bilieto įsigijimo atveju.

Pirkimo puslapyje nurodytos kainos yra galutinės, t.y. su įskaitytu Įkainiu (išskyrus atvejus, kai bilietas siunčiamas per kurjerį arba į užsienį).

 

Kada vėliausiai galiu įsigyti bilietą į renginį?

Jeigu Bilietas yra elektroninis, toks Bilietas gali būti įsigyjamas ir renginio dieną, bet ne vėliau kaip likus 1 valandai iki renginio, kadangi Bilieto persiuntimas gali užtrukti apie 20 minučių nuo apmokėjimo momento.

Ribojamas tik spausdintų bilietų pardavimas. Laikoma, kad Pirkėjas pats, įsigydamas spausdintą Bilietą, privalo įvertinti, ar spės gauti tokį Bilietą iki renginio pradžios. Skelbimai dėl spausdintų Bilietų į renginius, iki kurių pradžios liko mažiau kaip 72 val., bus automatiškai šalinami iš Svetainės sistemos.

 

Kaip greitai gausiu bilietus?

Tuo atveju, jeigu Bilietas yra elektroninis, toks Bilietas gali būti įsigyjamas ir renginio dieną, bet ne vėliau kaip likus 1 valandai iki renginio, kadangi automatiškas Bilieto persiuntimas gali užtrukti apie 20 minučių nuo apmokėjimo momento. Jeigu per 1 valandą negaunate patvirtinimo el. paštu, nedelsiant kreipkitės į Svetainės savininką elektroniniu paštu pagalba@stickets.lt arba telefonu +37067337335.

Spausdintų Bilietų atveju, Pardavėjas, gavęs pranešimą apie Bilieto apmokėjimą, privalo nedelsdamas, ne vėliau kaip per 1 darbo dieną, Bilietą išsiųsti Pirkėjui registruotu paštu. Spausdintas bilietas Pirkėją turėtų pasiekti per 7 darbo dienas, tačiau dažniausiai laiškai pristatomi per 3 dienas.

 

Kodėl ant įsigyto bilieto yra nurodytas svetimas vardas?

Vardas ir (ar) pavardė, slapyvardis ar kiti inicialai, nurodyti ant bilieto tik atspindi Pardavėjo, įsigijusio bilietą iš oficialaus renginio platintojo, pirkimo metu įvestus duomenis ir įprastu atveju neturi įtakos galimybei patekti į renginį. Bet kokiu atveju, šiuos duomenis be Pardavėjo sutikimo naudoti ar platinti draudžia Lietuvos Respublikos teisės aktai.

Svetainės Taisyklėse nurodyta, kad vardinius bilietus su apribotu patekimu į renginį pardavinėti stickets.lt svetainėje draudžiama.

 

Ar galiu atšaukti atliktą pirkimą?

Atlikus mokėjimą už Bilietą, pirkimas gali būti atšauktas ne vėliau kaip per 2 darbo dienas elektroninio Bilieto pirkimo atveju, arba ne vėliau kaip per 7 darbo dienas spausdinto Bilieto pirkimo atveju, nuo apmokėjimo dienos pateikiant pranešimą apie problemą, jeigu yra žemiau nurodytos aplinkybės:

- Bilietas yra negaunamas;

- Kyla pagrįstas įtarimas dėl Bilieto galiojimo ir tikrumo;

- Informacija, nurodyta ant Bilieto, nesutampa su Pardavėjo skelbime nurodytais duomenimis (sektorius, eilė, vieta, renginio data, pavadinimas ir pan.);

- Paaiškėja kitos aplinkybės, dėl kurių pasinaudoti Bilietu objektyviai neįmanoma ne dėl Pirkėjo kaltės. 

Deja, bet nei Pardavėjo, nei Pirkėjo prašymu aukščiau išvardintų trūkumų neturintis bilieto pardavimas negali būti atšauktas. Jei dėl kažkokių priežasčių nebenorite ar nebegalite dalyvauti įsigytame renginyje, bilietą galite bandyti parduoti per stickets.lt svetainę.

 

Ką daryti, jeigu renginys į kurį įsigijau bilietą buvo nukeltas arba atšauktas?

Kadangi Svetainės savininkas nėra renginių organizatorius ar/ir bilietų platintojas, jis nėra atsakingas už pasikeitusią renginio datą ar vietą arba atšauktą renginį. Bilietą perkantis Pirkėjas yra atsakingas sekti naujausią informaciją apie renginį, į kurį įsigijo bilietą naudodamasis Svetainės paslaugomis, ir kreiptis į tiesioginį platintoją dėl pasikeitimų arba dėl nuostolių atlyginimo renginiui neįvykus. Turėkite omenyje, kad oficialūs bilietų platintojai gali reikalauti Bilieto įsigijimo čekio, tad tokiu atveju kreipkitės į mus ir mes pasistengsime jums padėti. Atminkite, kad jums būtų grąžinta originali bilieto pirkimo kaina, o ne suma, kurią sumokėjote įsigydami bilietą per stickets.lt svetainę. Bet kokiu atveju stickets.lt savininkas neprisiima atsakomybės už renginio organizatorių ar oficialių bilietų platintojų veiksmus atšaukus renginį arba pakeitus renginio datą vietą, ir (ar) laiką.

 

Ką daryti, jei paieškoje nerandu renginio, į kurį noriu pirkti bilietus?

Galite užsisakyti naujienlaiškį ir kai Svetainėje bus įkeltas bilietas į jūsų norimą renginį, į nurodytą elektroninio pašto adresą, gausite pranešimą. Taip pat galite naudotis oficialių platintojų teikiamomis paslaugomis.

 

Ką daryti, jeigu nepriima mano mokėjimo kortelės?

Pirmiausia įsitikinkite, jog atsiskaitote kreditine, o ne debetine mokėjimo kortele. Taip pat dar sykį atidžiai pasitikrinkite suvestus mokėjimo duomenis. Jeigu ir toliau negalite atlikti pirkimo, kreipkitės į mokėjimo kortelę išdavusį banką. Taip pat galite pasinaudoti mokėjimai.lt paslaugomis (dabar Paysera).

 

Ar galiu pirkti spausdintą bilietą ir nurodyti pristatymo adresą ne Lietuvoje?

Taip, tačiau tokiu atveju už siuntimą 13 Lt (3,77 EUR) sumoka Pirkėjas.

 

PARDAVIMAS

Kokie bilietai gali būti parduodami? Ar galiu parduoti bilietus į renginius kitose šalyse?

Ar galiu parduoti kvietimą į renginį?

Parduodami gali būti visi bilietai, abonementai, nevardiniai kvietimai, kuponai ar kitokie bilietai, teisėtai esantys apyvartoje, kuriuos pateikus galima patekti į teatrus, koncertus, festivalius, sporto rungtynes ar kitus renginius bei pasinaudoti įvairiomis paslaugomis Lietuvoje arba užsienio šalyse.

Parduodant kvietimą, kuris neturi originalios pirkimo kainos, stickets.lt pardavimo anketoje tokia kaina turi būti nurodoma 0 (nulis litų).

Įkeliami PDF failai turi būti originalūs, t.y. tokie, kokie įsigyti iš bilietų platintojo ir negali būti konvertuoti iš nuotraukų, skenuotų popierinių bilietų, ar pačių Pardavėjų sukurti, išskyrus atvejus, kai  originalus PDF failas yra skaidomas norint parduoti bilietus atskirai.

 

Ką daryti, jei paieškoje nerandu renginio, kurio bilietus noriu parduoti?

Galite sukurti naują renginį, t.y., nurodyti renginio pavadinimą, datą, laiką, vietą ir kategoriją.

 

Kiek kainuoja bilietų įkėlimas?

Pats bilietų įkėlimas nekainuoja. Tarpininkavimo mokestis (12 % Bilieto pardavimo kainos) + PVM pirkėjo sumokamas automatiškai sėkmingai įsigijus bilietą(-us).

Maksimalus pardavimo antkainis – 100 % originalios bilieto vertės.

 

Kodėl taikomas maksimalus antkainis?

100 proc. maksimalus antkainis yra nustatytas siekiant riboti Pardavėjų galimybes piktnaudžiauti kainomis Pirkėjų sąskaita.

 

Kada ir kaip gausiu apmokėjimą, jeigu mano bilietai bus nupirkti?

Svetainės savininkas perveda Bilieto apmokėjimą Pardavėjui ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo vartotojo taisyklėse nustatyto Atšaukimo termino (2 darbo dienas elektroninio Bilieto pirkimo atveju, arba 7 darbo dienos spausdinto Bilieto pirkimo atveju) pabaigos. Atšaukimo terminas yra skirtas Pirkėjui sutikrinti gauto bilieto informaciją su pardavimo anketoje suvestais duomenimis. Esant neatitikimui Pirkėjas gali užregistruoti problemą ir pinigai tokiu atveju pervedami tik ją išsprendus Pardavėjo naudai. Jeigu problemos pagrįstumas būtų patvirtintas Pirkėjo naudai, pinigai yra grąžinami Pirkėjui ir Pardavėjui nėra pervedami. Pirkėjas tokiu atveju neturi teisės pasinaudoti Bilietu. Svetainės savininkas jokiais atvejais neatsako už Pirkėjo veiksmus su Bilieto kopija. 

 

Ar yra vėliausia data, kada galiu įkelti bilietus pardavimui?

Elektroniniams bilietams apribojimų nėra. Spausdintiems bilietams – ne vėliau nei 72 valandos iki renginio. Likus 72 valandoms iki renginio spausdinti bilietai įkelti pardavimui yra automatiškai pašalinami iš sistemos.

 

Kaip man pristatyti popierinius (spausdintus) bilietus?

Spausdintų Bilietų atveju, Pardavėjas, gavęs pranešimą apie Bilieto apmokėjimą, privalo nedelsdamas, ne vėliau kaip per 1 darbo dieną, Bilietą išsiųsti Pirkėjui registruotu paštu ir apie išsiuntimą pasinaudodamas pardavimo patvirtinimo laiške suteikta nuoroda informuoti Svetainės savininką, pateikdamas registruotos siuntos numerį. Siuntimo išlaidas apmoka Pardavėjas, tačiau jos gali būti įtrauktos į Bilieto kainą. Pirkėjas, sumokėdamas papildomą sumą gali pasirinkti, kad Bilietas jam būtų pristatomas naudojantis kurjerio paslaugomis arba siunčiamas į užsienį. Siunčiant į užsienį privaloma siųsti pirmenybinį registruotą laišką.

Jeigu dėl kažkokių priežasčių Pardavėjas negali išsiųsti Bilietų per 1 darbo dieną, jis privalo nedelsdamas informuoti apie tai Svetainės savininką. Tokiu atveju, jeigu nebūtų rastas Pardavėjui ir Pirkėjui tinkamas pristatymo būdas ir terminas Svetainės savininkas turi teisę vienašališkai atšaukti pardavimą bei sugrąžinti Pirkėjui sumokėtas lėšas.

Įkeldamas spausdintus Bilietus pardavimui, Pardavėjas supranta ir sutinka, kad sėkmingo pardavimo atveju gautas Pirkėjo vardas, pavardė ir adresas yra Pirkėjo asmens duomenys, skirti išimtinai vienam tikslui – konkrečių parduotų Bilietų pristatymui ir negali būti panaudotas jokiais kitais atvejais ar tikslais. Pardavėjas privalo išsaugoti šių Pirkėjo duomenų konfidencialumą ir neturi teisės naudoti kitaip, nei nurodyta svetainės vartotojo taisyklėse.

 

Ar galiu įkelti bilietus pardavimui stickets.lt ir tuo pačiu bandyti parduoti kitais būdais?

Ne, Pardavėjas neturi teisės naudotis stickets.lt pardavimui įkeltu Bilietu pats ar perleisti teisę naudotis Bilietu kitiems asmenims, išskyrus pardavimą Pirkėjui šios Svetainės pagalba. Pirkėjui nusipirktas bilietas persiunčiamas automatiškai atlikus apmokėjimą, todėl bilieto pardavinėjimas keliais kanalais sukelia riziką, kad bilieto kopijos pasieks kelis asmenis tuo pačiu metu.   

Norėdamas įvykdyti pardavimą kitu būdu Pardavėjas pirmiausia turi išimti pardavimui įkeltą bilietą iš stickets.lt svetainės.

 

Ar galiu skaidyti pardavimui įkeliamus bilietus?

Pardavėjas turi galimybę parduoti kelis Bilietus, pasirinkdamas, ar kiekvienas Bilietas gali būti parduodamas atskirai, ar visi kartu.

Visi į vieną pardavimo anketą sukelti Bilietai turi būti į tą patį renginį, tos pačios formos, Bilietų vietos turi būti einančios iš eilės, jeigu nurodytos vietos; jeigu Bilietai neatitinka visų šių kriterijų, Bilietai turi būti parduodami atskirai sukuriant atskiras pardavimo anketas.

 

Kaip įkelti bilietus, kuriuos sutinku parduoti atskirai, jei turiu tik vieną pdf failą?

Sutinkant parduoti įkeltus Bilietus išskaidytus, kiekvienam bilietui turi būti įkeliamas atskiras pdf failas. Jei turite vieną pdf, prašome pasinaudoti pdf formato failų atskyrimo programomis. Internete galite pasinaudoti šiomis nemokamomis svetainėmis, pvz:

http://www.splitpdf.com/http://foxyutils.com/splitpdf/, http://www.ilovepdf.com/.  

 

SAUGUMAS

 

Ar pirkti saugu?

Stickets.lt yra mokėjimai.lt patvirtintas klientas, todėl pinigų pervedimas yra saugus. Negalime visiškai užtikrinti, kad visi Pardavėjai bus sąžiningi, tačiau pačių Pirkėjų saugumo labui:

- iškart gavus Bilietus prašome pasitikrinti ar Jūsų gautų Bilietų informacija sutampa su pardavimo anketoje nurodyta informacija (sutikrinkite bilietų sektorių, eilę, vietas, renginio datą ir pavadinimą; visais atvejais susitikrinkite ir originalią bilieto įsigijimo kainą);

- esant bet kokiem neatitikimam per Taisyklėse nustatytą Atšaukimo terminą (ne vėliau kaip per 2 darbo dienas elektroninio Bilieto pirkimo atveju, arba ne vėliau kaip per 7 darbo dienas spausdinto Bilieto pirkimo atveju) registruokite problemą – Svetainės savininkas imasi protingų nuo jo priklausančių priemonių per 5 darbo dienas patikrinti pranešimą. Svetainės savininkui patvirtinus problemą, Pirkėjui grąžinama visa jo sumokėta suma. Spausdinto Bilieto pirkimo atveju, sumokėta suma grąžinama Pirkėjui po to, kai Svetainės savininkui pateikiamas pats spausdintas Bilietas.

- net ir tuo atveju, jeigu Atšaukimo terminas yra pasibaigęs, Pirkėjas privalo nedelsdamas pranešti Svetainės savininkui apie visus esamus ar numanomus Bilietų negaliojimo ir padirbimo atvejus, paaiškėjusius po Atšaukimo termino pabaigos. Tokiu atveju sumokėtos lėšos iš Svetainės savininko Pirkėjui negrąžinamos, kadangi jau yra pervestos Pardavėjui. Pirkėjas turi teisę reikalauti iš Pardavėjo nuostolių atlyginimo. Pirkėjui nusprendus kreiptis į ikiteisminio tyrimo tarnybas, Svetainės savininkas turi teisę ikiteisminio tyrimo tarnyboms suteikti Pardavėjo asmens duomenis.

 

Ką daryti nesulaukus spausdinti bilieto?

Pirmiausia registruokite problemą pagalba@stickets.lt.  Sureaguosime per 24 valandas ir bandysime jums padėti – susisieksime su Pardavėju ir su pašto arbo kurjerio paslaugų teikėju pasitikrindami registruotos siuntos statusą. Pinigai pardavėjui nėra pervedami 7 darbo dienas po spausdintų bilietų įsigijimo, todėl, jei įsitikintume, kad bilietų Pardavėjas neišsiuntė, Jums būtų grąžinti pinigai.

 

Pirkau bilietą, tačiau nebuvau įleistas, kadangi bilietas jau buvo panaudotas. Ką daryti?

Per 24 valandas registruokite problemą - bet kokie neteisėti veiksmai, įskaitant, bet neapsiribojant, Bilietų klastojimas, daugkartinis to paties Bilieto pardavimas, Bilieto įkėlimas neturint tam leidimo/įgaliojimo ir kt., yra draudžiamas pagal galiojančius teisės aktus ir gali Pardavėjui užtraukti baudžiamąją ar administracinę teisinę atsakomybę. Jūs turite teisę reikalauti iš Pardavėjo nuostolių atlyginimo. Pardavėjo sąskaitos duomenys (vardas, pavardė, sąskaitos nr.) Svetainės savininkui yra žinomi. Pirkėjui nusprendus kreiptis į ikiteisminio tyrimo tarnybas, Svetainės savininkas turi teisę ikiteisminio tyrimo tarnyboms suteikti Pardavėjo asmens duomenis.

 

Kyla įtarimas, jog ant bilieto esanti kaina daugiau nei du kartus skiriasi nuo tos, kurią sumokėjau pirkdamas Bilietą (atmetus svetainės įkainius). Ką daryti?

Tuo atveju, kai Pardavėjas melagingai nurodo aukštesnę pirminę Bilieto pirkimo kainą siekdamas nustatyti didesnį nei 100% antkainį ir dėl šios priežasties jūs nebenorite įsigyto bilieto, pastebėję neatitikimą per Taisyklėse nurodytą Atšaukimo terminą (ne vėliau kaip per 2 darbo dienas elektroninio Bilieto pirkimo atveju, arba ne vėliau kaip per 7 darbo dienas spausdinto Bilieto pirkimo atveju) registruokite problemą ir ją patvirtinus jūsų naudai pinigai bus jums grąžinti.  Pirkėjas tokiu atveju neturi teisės pasinaudoti Bilietu. Svetainės savininkas jokiais atvejais neatsako už Pirkėjo veiksmus su Bilieto kopija. 

 

KITA

Kaip veikia stickets.lt?

stickets.lt yra fizinių asmenų – vartotojų sau įsigytų Bilietų, kurių jie neplanuoja panaudoti savo reikmėms, turgelis. Svetainės tikslas – padėti Pardavėjams ir Pirkėjams surasti vieniems kitus ir parduoti nebereikalingus Bilietus arba įsigyti pageidaujamus Bilietus iš kitų vartotojų.

 

Ką daryti jeigu pasikeitė mano adresas?

Pasikeisti savo duomenis galite vartotojų duomenų anketoje. Jeigu įsigijote spausdintą bilietą, tačiau buvote pamiršęs pasikeisti adresą į teisingą – kuo skubiau paskambinkite mums tel. +37067337335 ir mes susisieksime su Pardavėju. Tačiau tuo atveju, jeigu bilietai jau išsiųsti pateiktu klaidingu adresu, Pirkėjas prisiima visus kaštus, kylančius dėl klaidingai nurodytų savo duomenų. 

 

Ar reikia už parduotą bilietą mokėti mokesčius Lietuvos Respublikai?

Stickets.lt svetainėje Klientai, parduodami Bilietą, siekia asmeninių, o ne komercinės veiklos tikslų.

Fizinių asmenų turto pardavimo pajamos (apskaičiuojamos kaip skirtumas tarp gautų pardavimo pajamų ir to turto įsigijimo kainos, įskaitant sumokėtus su šio turto įsigijimu susijusius teisės aktuose nustatytus privalomus mokėjimus) Lietuvos Respublikoje apmokestinamos tik tuo atveju, jeigu per metus viršija 8000 Lt. Jeigu tokios sumos per metus neviršijate, Bilieto pardavimas mokestinės prievolės Jums neužtraukia.

Priešingu atveju, jeigu vykdote komercinę veiklą arba turto pardavimo pajamos per metus viršija 8000 Lt, mokesčius turite sumokėti Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatyta tvarka. Svetainės savininkas nėra atsakingas už Kliento veiklą, neprivalo užtikrinti jokių Klientui privalomų mokestinių prievolių vykdymą, mokesčių sumokėjimą jokioms institucijoms Kliento vardu.

 

Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį/prisijungimo el. paštą?

Slaptažodį galite pasikeisti paspaudę šią nuorodą:  www.stickets.lt/priminti.html

Prisijungimo vardas visais atvejais yra jūsų registracijos metu pateiktas elektroninis paštas. Jeigu pamiršote registracijos metu naudotą elektroninio pašto adresą, kreipkitės į mus telefonu +37067337335 ir mes pasistengsime, patvirtinę jūsų tapatybę, padėti priminti registracijos metu naudotą elektroninio pašto adresą.

 

Kodėl esu užblokuotas/išimtas mano bilietas?

Registruotas vartotojas gali būti užblokuotas arba jam taikomos kitos nuobaudos dėl tokių priežasčių:

- jei kyla įtarimas, kad vartotojas užsiregistravo daugiau nei vieną kartą, įkėlė tą patį Bilietą pardavimui daugiau nei vieną kartą, atliko bet kokius kitus veiksmus, kurie galėtų suklaidinti Pirkėją ar apkrautų Svetainės darbą;

- jei kyla įtarimas dėl bet kokių neteisėtų veiksmų, įskaitant, bet neapsiribojant, Bilietų klastojimo, daugkartinio to paties Bilieto pardavimo, Bilieto įkėlimo neturint tam leidimo/įgaliojimo ir kt.;

- jei vartotojas nebendradarbiauja sprendžiant apie praneštą problemą, įskaitant, bet neapsiribojant, nedelsdamas, ne vėliau kaip per 1 dieną neatsako į Svetainės savininko paklausimus;

- jeigu vartotojas negali išsiųsti nupirkto spausdinto bilieto per Svetainės Taisyklėse nustatytą terminą.

- jeigu vartotojas yra juridinis ar fizinis asmuo, kuris perka-parduoda Bilietus komerciniais tikslais.

 

Kokiam laikotarpiui galiu būti blokuotas?

Svetainės savininkas pasilieka sau teisę spręsti dėl blokavimo laikotarpio parinkimo. Priklausomai nuo padarytų veikų, gali būti taikomas 3 dienų, savaitės, mėnesio ar nuolatinis blokavimas. Svetainės savininkas neprivalo Vartotojui aiškinti blokavimo termino priežasčių ir laikotarpio parinkimo motyvų.

 

Kaip panaikinti registruoto vartotojo paskyrą?

Norėdami panaikinti savo paskyrą, kreipkitės į mus info@stickets.lt. Prašymas panaikinti vartotoją turi būti atsiustas iš paskyroje nurodyto elektroninio pašto.